Žádné produkty
Ceny jsou s DPH
Vždy si na Vás uděláme čas. Poradíme Vám s výběrem zboží, vhodného příslušenství a doplňků, včetně kontroly objednávky. Pokud nebudeme momentálně na místě můžete nás kontaktovat prostřednictvím žádosti o zavolání pomoci chatu.
Myslíme na Vás ale momentálně nejspíš pracujeme nad vyřizováním objednávek. V co nejkratší době se s vámi budeme snažit znovu spojit.
Všechny Vaše dotazy se snažíme řešit v co nejkratší době. Dotazy vyřídíme nejdéle do 4 hodin od jejich obdržení. Žádost o zavolání vyřizujeme do 2 hodin od obdržení požadavku
Papírovou fakturu odesíláme se zbožím. Po vytvoření objednávky odesíláme potvrzovací email s fakturou a návodem na použití matrace.
Termín dodání je individuální a je uveden u každého zboží. Pokud je zboží skladem, bude Vám doručeno do 1 – 3 pracovních dnů od objednání. V opačném případě je uveden předpokládaný termín dodání, který Vám v co nejkratší době upřesníme a potvrdíme
Podrobnější informace naleznete v sekci doprava a platba
Ano, o odeslání zboží Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem a v den doručení budete kontaktováni přepravní společností o času doručení zásilky
Zboží Vám můžeme doručit po domluvě dle Vašich požadavků, požadovaný den dodání napište do poznámky v objednávce, bohužel konkrétní čas dodání nelze předem určit.
Na přesném času doručení Vaší zásilky se můžete domluvit s přepravcem během telefonického avíza
Menší zásilky odesíláme přes přepravní společnost Intime a jsou balený na půl. Zboží větších rozměrů odesíláme přes společnost Top Trans. Mataraci jsou ve volně loženém stavu.
Ano, zboží lze vyzvednout osobně na naši pobočce v Praze. Kamenná prodejna: Kolbenova 438/7, 190 00 Praha 9, budova Ferros.
Parkování zdarma
MHD: metro Kolbenova
Pondělí- pátek od 8h do 19h
Sobota od 9:00 do 17:00
Ve chvíli, kdy je zboží připraveno k osobnímu odběru, budete kontaktováni mailem.
Ano, máte právo na odstoupení od kupní smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Zboží nesmí být jakkoliv poškozeno a nesmí jevit známky opotřebení a používání.
Vrácené zboží pečlivě zabalte, nejlépe do původního obalu nebo do 2 x igelitu aby matrace nebyla náhodu poškozená při dopravě.
Na matrace dejte papír s číslem Vaši objednávky a informace o vracení/výměna zboží do 14 dnů. Do mailu info@eco-matrace.cz napište žádost o vracení/výměnu zboží do 14 dnů.
Mail musí obsahovat číslo vaší objednávky a číslo vašeho účtu pro vracení peněz. V případě výměny zboží jakou matrace jste vybrali název matrace a rozměr.
V případě, že zásilku odešlete pouze v tenké fólii a bude zásilka poškozená během dopravy, budeme účtovat poplatky za poškozené zboží.
Pokud k poškození došlo při přepravě prosíme o zpětnou vazbu před převzetím zásilky.
Pokud převezmete mírně poškozenou zásilku: při převzetí sepište s doručovacím řidičem Zápis o škodě. Ve výhradě uveďte poškození balíku.
Následně pak zkontrolujte obsah a v případě jeho poškození neprodleně kontaktujte naši společnost.
Doporučujeme provést důkladnou fotodokumentaci.
Vyfotografujte balík před rozbalením tak aby na fotografii byly vidět štítky na balíku, dále místo poškození balíku, pak po otevření balíku aby bylo vidět uložení zboží a jeho obaly a nakonec poškození zboží.
Snažíme se o co nejrychlejší vyřešení každé reklamace. Pokud došlo k poškození při dodání – cca 2-3 dny.
Ochrana osobních údajů
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů
Rozumím