Časté otázky

Objednávky

Vždy si na Vás uděláme čas. Poradíme Vám s výběrem zboží, vhodného příslušenství a doplňků, včetně kontroly objednávky. Pokud nebudeme momentálně na místě můžete nás kontaktovat prostřednictvím žádosti o zavolání pomoci chatu.

Myslíme na Vás ale momentálně nejspíš pracujeme nad vyřizováním objednávek. V co nejkratší době se s vámi budeme snažit znovu spojit.

Všechny Vaše dotazy se snažíme řešit v co nejkratší době. Dotazy vyřídíme nejdéle do 4 hodin od jejich obdržení. Žádost o zavolání vyřizujeme do 2 hodin od obdržení požadavku

Papírovou fakturu odesíláme se zbožím. Po vytvoření objednávky odesíláme potvrzovací email s fakturou a návodem na použití matrace.

Termín dodání je individuální a je uveden u každého zboží. Pokud je zboží skladem, bude Vám doručeno do 1 – 3 pracovních dnů od objednání. V opačném případě je uveden předpokládaný termín dodání, který Vám v co nejkratší době upřesníme a potvrdíme

do 4,9 kg - 150 Kč
od 5 do 14,9 kg - 270 Kč
od 15 do 24,9 kg - 380 Kč
od 25 do 34,9 kg - 510 Kč
od 35 do 49,9 kg - 650 Kč
do 50 do 74,9 kg - 870 Kč
od 75 do 100 kg - 1450 Kč

Při objednání více než 10 ks se dopravné počitá podle váhy objednávky a objemu.
Podrobnější informace naleznete v sekci doprava a platba

Ano, o odeslání zboží Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem a v den doručení budete kontaktováni přepravní společností o času doručení zásilky

Zboží Vám můžeme doručit po domluvě dle Vašich požadavků, požadovaný den dodání napište do poznámky v objednávce, bohužel konkrétní čas dodání nelze předem určit.

Na přesném času doručení Vaší zásilky se můžete domluvit s přepravcem během telefonického avíza

Menší zásilky odesíláme přes přepravní společnost Intime a jsou balený na půl. Zboží větších rozměrů odesíláme přes společnost Top Trans. Mataraci jsou ve volně loženém stavu.

Ano, zboží lze vyzvednout osobně na naši pobočce v Praze, Poděbradská 195/7, 190 00 Praha 9 – Vysočany od 9h do 17h pondělí- pátek.

Ve chvíli, kdy je zboží připraveno k osobnímu odběru, budete kontaktováni mailem.

Vracení zboží

Ano, máte právo na odstoupení od kupní smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Zboží nesmí být jakkoliv poškozeno a nesmí jevit známky opotřebení a používání.

Vrácené zboží pečlivě zabalte, nejlépe do původního obalu nebo do 2 x igelitu aby matrace nebyla náhodu poškozená při dopravě.
Na matrace dejte papír s číslem Vaši objednávky a informace o vracení/výměna zboží do 14 dnů. Do mailu info@eco-matrace.cz napište žádost o vracení/výměnu zboží do 14 dnů.
Mail musí obsahovat číslo vaší objednávky a číslo vašeho účtu pro vracení peněz. V případě výměny zboží jakou matrace jste vybrali název matrace a rozměr.
V případě, že zásilku odešlete pouze v tenké fólii a bude zásilka poškozená během dopravy, budeme účtovat poplatky za poškozené zboží.

Reklamace zboží

Pokud k poškození došlo při přepravě prosíme o zpětnou vazbu před převzetím zásilky.
Pokud převezmete mírně poškozenou zásilku: při převzetí sepište s doručovacím řidičem Zápis o škodě. Ve výhradě uveďte poškození balíku.
Následně pak zkontrolujte obsah a v případě jeho poškození neprodleně kontaktujte naši společnost.
Doporučujeme provést důkladnou fotodokumentaci.
Vyfotografujte balík před rozbalením tak aby na fotografii byly vidět štítky na balíku, dále místo poškození balíku, pak po otevření balíku aby bylo vidět uložení zboží a jeho obaly a nakonec poškození zboží.

Snažíme se o co nejrychlejší vyřešení každé reklamace. Pokud došlo k poškození při dodání – cca 2-3 dny.